Allting ska glittra.

OKEJ. Mitt liv går ganska bra nu.
Igår fick jag reda på att jag fått A på mitt tal. (Själva texten alltså, framförandet fick jag C på, ehehe.) Igår fick jag även träffa mååånga fina människor jag saknar. Min novell jag börjat på är nästan färdig. Idag åt jag och några kompisar lunch på stadshuset igen och diskuterade ideer, och det bestämdes att det faktiskt BLIR AV. Suuuuuper duuuuuuper kul ju! Åh, så glad att vår idé blir verklighet, och jag avslöjar snart mer om vad det handlar om. Idag har jag även fått lite utav en bekräftelse också.
Mitt liv är ganska spännande just nu. Och februari går fort märker jag.
Snart är det vår.
I helgen åker jag till Undersvik. ÅH. Vilken lycka. Har köpt massa godis. Hihi, det hör till.

 <-- Alltså, typ mitt liv idag.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0