Fyra stavelser och en vacker klang.

OKEJ HEJ JAG ÄR GANSKA LYCKLIG.
Åh, mitt liv är fint.

Idag på håltimmen var jag till världens finaste skola, och träffade några av världens finaste människor och köpte rosor åt världens finaste lärare. För att det är kärleksvecka under stora sätra. Fin vecka.
Efter skolan var jag och firade mormor och fikade med släkten och fick väääärsta bamsekramen av Emma! ♥
Efter det gick jag ner på stan (det är härligt att gå, för det kan man göra nu, man kan gå nu.) och mötte upp Jojo och Foffe och åt ute för att Jojo fyller år och blir gamal.

Åh, mitt liv är så fantastiskt fint. Visst har jag prov hit och dit hela tiden. Men är det priset man får betala för de ljusa stunderna är det värt det flera gånger om.
Jag lärde mig ett nytt ord förra veckan. E-U-F-O-R-I.

Avtryck
Poet: Johanna

Jag = Tant



<3

2012-02-24 @ 14:32:31
URL: http://annahoj.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0