Min klocka hänger snett på väggen, men det är fint ändå.

Jag har målat mina naglar rosa. Med blå-glittrigt magelack ovanpå. Det är fint.
Jag har kommit in i en knepig period då allt ska glittra. Jag beskriver hela tiden saker för mig själv som "glittrande". Det är nog ett nytt favoritord. Fast kläder ska inte vara glittriga. nej, uschnej.

Just nu dricker jag te och äter choklad, och småredigerar min nästan färdiga novell. Jag lyssnar på fin musik också. Åh. Fint liv.

Idag hade vi bara en lektion på morgonen, och jag har fått mycket gjort idag. Jag har räknat ikapp matten, gjort färdigt naturkunskapen, skrivit färdigt texten på svenskan OCH fått tid till att färga håret på Anna. Hon är en regnbågsponny nu. Åh, tänk vad mycket man hinner göra på en dag då man inte är i skolan. Jag har till och med fått lite egentid. Då kan man måla naglarna. Och snart är det lov.

Fin dag idag trots att man inte har någon såndär speciell att dela den med.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0