Världen är ful och fel, och inte det minsta vacker ikväll

Hej, jag är bara dränkt under en massa krav men annars är det lugnt.
Jag tror att nått min maximala kompetens idag. Mer än såhär klarar jag inte av.
Idag var jag på årsmöte i mariaförsamling. När jag kom hen så krånglade datorerna och skrivarna här hemma, så fick lite panik för att jag inte trodde jag skulle kunna skriva ut mina individuella val. Vi fick koppla in gamla datorn igen och då kunde jag skriva ut. Jag har även skickat in min text på svenskan så då behövde jag koppla in skoldatorn också.
Imorgon har vi spanskaprov, och jag borde redan ha börjat skriva på en uppsats på engelskan som vi ska fortsätta med imorgon, läxa i histora ska också in imorogon. På måndag har vi naturkunskaps-prov. På onsdag har vi samhällskunskaps-prov. Vi har även läxförhör i idrott nästa vecka.

Imorgon åker jag till uppsala och kopplar bort det vanliga livet ett tag, och hoppas på att livet har lugnat sig här hemma tills jag kommer tillbaka. Jag har fortfarande inte packat färdigt..

jag ska nog lägga mig och kolla på juno ikväll.
jag vill att det ska bli väår nu, men NEJ då, snön vräker ned istället.

komsi komsi fina April.


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0