Indianer som smyger. petar pan. Kom vi flyger.

Om jag låser bloggen skulle jag få typ 3 läsare. Men jag vill låsa bloggen för att kunna vara mer öppen Men eftersom att ingen bryr sig egentligen så håller jag mig till mina antecknigsblock fortfarande. Fuck it. Blir ju bara less.

Ledig i två dagar. Imorgon ska jag på cirkus och sedan handla tills fredag, på torsdag funderar jag på att åka till Uppsala. På fredag slutar vi och åker ut till Harkskär med klassen och så sover jag sedan hos Petra i Bomhus.

Nu är det sommar och jag ska skita  allt som kan kopplas samman med skola, betyg eller vett över huvudtaget, somman äger. Det ända som kommer vara viktgt är kommunikation, då löser sig det alltid, men folk verkar ju inte förstå det. Knas.

Nu kör vi för fan.


Avtryck
Poet: Linda

Jag vill läsa..!

Puss!

Kom hit på middag nån dag!

2012-06-05 @ 21:35:22

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0