Dag 8 - Min dag

Jamenojsåkulattskrivaom.

Jag vaknade och var trött, sedan duschade jag. Efter det åt jag frukost, eller nej, jag klädde på mig, sedan åt jag frukost! Sen sminkade jag mig och shitz innan jag gick till skolan bussen.
I skolan hade vi först spanska som är jobbig, sen hade vi ingen matte, och efter håltimmen hade vi svenska som är helt okej. Och sen blev det lunch, OCH DÅ BÖRJAR DET HÄNDA GREJOR.
Jag, Petra och Anna gick mot stan och mötte upp Alaxandra, så gick vi in till stadshuset och lekte viktiga. Vi åt god lunch och planerade inför Earth hour och bussåkandet. Snart kommer det sättas upp affischer över stan och stå meddelanden på medieskärmar. Fuck yeeees! När själva aktiviteten är så ska vi får ha snygga earth hour-tröjor, och fula stadsbussarna-kepsar, men det är chill, då ser vi i alla fall ut att vara lika viktiga som vi kommer känna oss.
Efter mötet med kommun-människor, buss-bestämmare och affärs-fixare så hade vi engelskaprov, och sedan en rätt chill historalektion.

Efter skolan så åkte jag hem, pluggade, åt mat, somnade, gick till tandläkarn och nu sitter jag här.
Så spännande liv har jag.

Byyyyeesssss

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0