Ja, dom stora männen har en ny plan, Det är att kriminalisera symtomen, medan sjukdomen sprids.

Jag lyssnar på Du gamla fria nord, om och om igen, och inser att jag lyssnat alldes för lite på den tidigare. Räknar matte gör jag också och känner mig lite sådär mysigt oglad. Det där lät hemskt ironiskt, men jag var inte det. Jag är faktiskt mysigt oglad. Och lite småtjurig över att vi har metteprov näste vecka, och det är så fruktansvärt tråkigt. Allting har varit fruktansvärt tråkigt idag, och det har kännts som september, men det är så i mars ibland, innan april kommer liksom.

Avtryck
Poet: sanna

HÖRRUDU DU! Vi har inte haft skit tråkigt idag! Vi skrattade ju fan sönder på historia! och ja har fortfarnade ont i rumpan......... Söto<3

2012-03-09 @ 18:58:39
URL: http://sannaow.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0