tralalalalalalalalaaaa~~

Det skulle kännas helt okej om det humör Jag har nu höll i sig ett bra tag.
Jag sitter just nu och Lyssnar på musik, dricker polkagriste, och känner mig jättenöjd som skrivit färdigt engelskan, tror jag.

Och vet ni? SNART ÄR DET APRIL!

Okej, håll i er, här kommer en bomb med bra saker.
1. Jag är anmäld till DÅM.
1,5. Det är vår.
2. Det verkar trots allt som att jag ska med till taize ändå.
3. Det är vår.
4. Man kan åka på UL-kortet på expressbussrna mellan Uppsala och Västerås=Jag tar mig gratis till Dinocon.
5. Jag har snygga skor.
6. Jag kan snart använda min kavaj ute iställt för vinterjacka.
7. Jag längtar tills jag ska till Göteborg i Maj.
8. Det är vår.
9. I min skrivbordslåda ligger min PIP-biljett.
9,5. Det är vår.
10. Jag har skrivit färdigt engelskan.
11. Det är vår.
12. Snart är det sommar.
13. Jag vet att denna sommar kommer bli oslagbar för jag ska göra så satans mycket kul.
14. Jag ska till Undersvik i sommar.
15. Det är vår.
16. Jag ska (troligtvis) till Närcon i sommar.
17. Jag mår bra.
18. När jag använde mina solglasögon blr jag plötslgt den häftigaste personen i världen.
18,5. Det är vår.
19. Jag är snygg i hatt.
20. Att jag lever helt enkelt är också ganska bra.
21. Det är vår.
22. Det är vår.
23. Det är fortfarande vår.
24. Jag har några nya låter på i mobil.
25. Det är vår.
26. Det är snart April.
27. Jag ska hem till Petra någon gång i vår.
28. Det är inte kallt ut om dagarna längre.
29. Det är vår.
30. Jag har turen att känna väldans fina människor.
31. DET ÄR VÅR.

Jag vet att jag nämner på många ställen att det är vår, men det är faktiskt så bra att det är vår, att det behövdes på flera siffror.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0