vind.

Jag hoppas verkligen att mina fina, ganska nya kompisar läser det här.

Jag är så tacksam att jag har träffat er, att jag får spendera fem dagar i veckan med er. Att ni frågar sådär lagom mycket. Att ni är så galna. Att ni skrattar. Att ni ibland inte förstår ett dugg vad jag pratar om. Att ni ibland förstår precis. Att man inte behöver säga så mycket, ni märker ändå. Att ni gillar kramar. Ni alla är så olika varandra, och de är just det som gör det så fantastiskt bra.
Jag har nog aldrig kommit folk så nära som jag känner att jag har kommit er- , och aldrig börjat tycka om folk så pass mycket som jag tycker om er, på så kort tid.
Jag hoppas att vi håller ihop länge, även efter gymnasiet, och jag vet att jag kommer ha en fantastisk tid med er.

Jag ville liksom bara säga det. Ni är alla fantastiska.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0