Nu färgas löven. Nu blir det mörkt igen.

Okej, nu är jag trött på att det ska hända saker HELA TIDEN.
Vakna. Åka på handledarkurs med pappa. Hem. Äta. Till Linda. Hem. Till dansen. Hem. Äta. Plugga.
Orkaaaar intee. Och inte får jag ta ut min sovmorgon imorgon heller. Dessutom är jag trött på musiken på min mobil.
Just nu längtar jag bara tills lördag. Då är det öppethus på storasätra. Då får jag träffa fina människor. Annars är jag ganska trött på människor just nu. Dem lämnar mig liksom aldrig ifred. Jag behöver vara för mig själv också. Ibland. Behöver reda ut trassel. Orkar inte med människor.
Jag längtar bara tills lördag. Då får jag fräffa fina människor. Det är skillnad, mellan människor och fina människor alltså. Stor skillnad. Imorgon får jag också träffa fina människor. Det kanske också är värt att längt till. Jag vet inte.
Fina människor..






Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0