Mer variation åt folket och skit i rättvisa!

Idag var jag ledsen och sur över att folk är så tråkiga, och framförallt ointressanta. Folk bara lever lina egna liv i sina egna bubblor. Var verkligen ledsen över att folk är ointressanta.
Sen åke jag ned på stan och träffade Johanna; en kompis jag inte träffar så jätteofta. Sedan kom två andra kompisar dit, som jag träffar ännu mer sällan, nästan aldrig gjort tidigare till och med. OCH ÅH VAD JAG BLIR STIMULERAD AV NYTT UMGÄNGE. Delade med oss av massa galenskaper, vilket är det finaste i världen. Jag gillar lättsinnade och öppna personer, så länge de inte är simpla och enkla. Det var länge sedan jag skrattade så mycket som jag gjorde den fikan. Jag gillar verkligen variation i vardagen.

Sammanfattning av idag: jag gillar variation, att inte komma överens, nytt umgänge och ifrågasättande. Snart ställer jag mig väl emot rättvisa och börjar istället dyrka orättvisa också. Men det är okej, jag trivs.
Och jordnötssmör är beroendeframkallande.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0