Jag har huvudnyckeln. Och den kan låsa upp alla dörrar.

Alltså. Skoldagarna blir bara bättre och bättre, och klassen känns bara mer och mer som en klass. Var på stan med Anna och Petra (klasskompis) idag efter skolan. Behövde mappar till skolgrejer. Och imorgon får vi våra skåååp! Otroligt skönt!
Köpte äntligen ett till anteckningsblock som jag har tänkt på ett par veckor nu. Alltså, inte ett till skolan, eller jo det också, men ett annat, som jag ska ha till andra grejer. Haha, hur många har jag nu egentligen?! Alldes för många. Men jag har dem för min egen skull. För att kunna läsa och blicka tillbaka senare, om några år. Åh, vad kul det kommer vara att läsa då! Speciellt eftersom jag delar upp dem i olika områden.
Men så intresant...
Imorgon ska jag och Jojo till SSÄ, förhoppningsvis. Om nu inte Katta slutar väldigt tidigt. Men har ju pratat med henne. Och hon skulle smsa on hon åker innan vi har kommit dit (:
Nu ska jag borsta tänderna.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0