Åh, det flög en fågel över djungeln.

ÅÅÅH, VILKEN FANTASTISK KVÄLL!
Har pratat med massa nya personer, och fåtf nya fina vänner, utöver det har jag träffat tjugoen stycken jag känner, och åh, en utav den har jag inte sätt på en alldeles för lång tid! Har ätit en munk, lyssnat på musik, och suttit på gräsmattan och bara haft det trevligt!

Dessutom började jag jobba idag! Klev upp kl sex, och började sju. Har sopat i fyra timmar, och rensat ogräs i tre. I jobbarkläder. Varmt.
Imorgon ska jag också jobba, åh, pengar till London!
Life is good!
......................................................................................................................................................................


Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0