Jag öppnar ögonen, och ser det som inte går att se.

Nyfärgat hår, en kopp te, polly och musik. Livet är underbart! Dock fick vi inte lägenheten som vi så gärna ville ha, men det gör ingenting. Trots att det är synd!

Hihi, där det var blont på håret innan, antingen tog färgen inte lika bra där, eller så missade vi, men hur som hellst var det jätteojämt. Så jag klippte bort det. Så nu är mitt hår jätteojämnt på höger sida! Hihi, men så får det vara. Jag menar, allting kan ju inte vara perfekt jämt!
Men åh, jag gillar färgen, mina ögon synns liksom.

SDanP2 on Make A Gif, Animated Gifs

Kärlek/ T.

Avtryck
Poet: Terra

fint :D

2011-07-09 @ 12:39:59
URL: http://pantadkatt.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0