Dag 03- Mina kompisar

Dag 02 – Min första kärlek
Hoppar över den punketn, kändes inge bekvämt att skriva om..

Eftersom jag har alldes för många kompisar för att kunna skriva om alla så skriver jag bara om vissa.

   Hanna Böhm
Vi träffades när vi gick i tvåan, då hon började i samma klass som mig, vilket var en väldans tur! Hanna är en rolig person, som kan alltid kan skratta med, eller åt. Vi har gjort hemskt mycket saker ihop, i skolan, med kyrkan och på fritiden.
   Therese Englund
Galen tjej! Vi träffades i sexan, när vi båda började på en ny skola. När man är med Terra är det sällan lugnt, tror att vi båda gillar spänning, och kan vara ganska galna ihop. Men det är också viktigt, att kunna vara galen. Tova och Terra på äventyr!
   Amanda Adamer
Vi träffades i sexan, men har egentligen inte pratat på mycket med varann, förutom i nian. På senare tid har det känts som om vi har kommit varandra ganska nära, speciellt den senaste veckan, i Undersvik. Amanda är en person som det är lätt att prata med, att skratta med, att slappna av med, att vara galen med, och att gråta med. Vi har egentligen inte så mycket gemansamt, fast ändå är vi nog ganska lika.. kanske beror det på Klas.
   Anna Sohlberg
Vi träffades genom konfirmationen, och det är jag glad över! Roligast har vi nog när vi är på läger ihop! Eller när jag sover över hos dig! Våra fina guitarhero-nätter! Till hösen kanske vi hamnar i samma klass, åh, då ska vi ha kul!
   Fanny Bergman
Vi träffades också genom konfirmationen. Fanny är min kråka, min Krax, och det är jag så otroligt glad över. Hon är en sådan där person som säger otroligt kloka saker, en person som alltid finns där, en person som får en att le. En mycket fin kråka med andra ord.



Johanna, ta det lugnt, du kommer senare (:


Avtryck
Poet: Johanna

Bra, först tänkte jag : va? GLömde du mig?! D: Men icke sa nicke ;D <3

2011-06-27 @ 19:35:44
Poet: Amanda

<3!

2011-06-30 @ 23:39:14
URL: http://irymdenfinnsstjarnor.blogg.se/

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0