Aug. 20, 2012

När jag var i Frankrike så blev mina hårtoppar väldigt ljusa på grund av solen och av att allt vatten var klorat, och jag vill ju gärna duscha varje dag. Igår insåg jag att topparna nog borde gå att färga och jag hade redan både blå, rosa och grön färg hemma. Så nu är topparna i mina fyra flätor rosa-ish. Tycker det är ganska asnice.
Jag har däremot tappat bort min kam som jag behöver för att flätorna ska hålla. Jag har inga snoddar i, utan bara pärlor som sitter uppe genom att håret är tuperat. Men utan kammen kan jag inte tupera det. Och jag använde kammen imorse. Men nu vet jag inte vart den är länge. Har letat igenom hela lägenheten. Till och med på konstiga ställen har jag letat. Typ som i kylen och i frysen (ifall jag lade ifrån mig kammen när jag gjorde frukost. Skulle faktiskt kunna hända.) MEN DEN FINNS INTE NÅGONSTANNS. Så jag gav mig ut och joggade i hopp om att den skulle komma till rätta under tiden. Men det gjorde den inte, den är fortfarande borta.



Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0