Dags för en lista nu igen.

Gör som jag gjorde förut när jag inte hade så mycket att blogga om. Slänger in en lista, så blir det uppdatering iallafall :)
Men känner jag att jag har något annat vettigt att blogga om, så slänger jag även in inlägg som inte har med listan att göra :D

Dag 1 - Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 2 – Varför började du blogga?
Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 4 - Din favorittid på året?
Dag 5 - Ditt favoritplagg?
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 7 - Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 8 - Min dag
Dag 9 - Smeknamn du har och varför
Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 11 - Ett ögonblick
Dag 12 - Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 13 - Det här åt jag igår
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 16 – Min dag
Dag 17 – Ett foto på dig och din familj
Dag 18 – Ditt rum
Dag 19 - En bild på dig och en vän du inte varit med på länge
Dag 20 – Din favoritidol och varför
Dag 21 - Ett foto på en plats du varit på
Dag 22 – Den här månaden
Dag 23 – Så ser du ut på våren
Dag 24 – Så ser du ut på sommaren
Dag 25 – Så ser du ut på hösten
Dag 26 – Så ser du ut på vintern
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 29 - Min favoritplats
Dag 30 - Det här saknar jag

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0