fenomen, scen, ben, ren.

jag vill skriva, skriva, skriva, skiva. men hjärnan är så himla insnörad att det bara ekar samma sak om och om igen. allt ser lika dant ut och jag har tröttnat på att skriva ner det. därför är det tomt överallt förutom i ett anteckningsblock. där handlar varje sida om samma sak.
fast nu börjar jag tänka om. Igen. sen faller jag väl lika långt igen. och sen tänker jag om. och så går det runt så. hela tiden. för att jag inte vågar bryta helt.

imorgon åker jag till linköping. ser fram emot att få träffa vissa personer. det blir nog mysigt.

och ja. det var bara en versal i det här inlägget. med förhoppningen i att lägga lite extra tyngd i det ordet. hejdå.

Avtryck

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0