Min blogg är döende, ge den vatten.

Döööende bloooogg~~ Ska skriva en låt om det.
Hej. Jag har ingenting att säga. Orkar inte ens försöka återuppliva bloggen. Inte nu. Sen kanske.
I helgen var jag i stugan. På torsdag åker jag till Linköping och kommer hem på söndag. Dagen efter det åker jag iväg med husbilen med Sanna (♥!) och mamma och Benny tills onsdag. Sedan lördagen efter det åker jag till Frankrike i tio dagar med kyrkan till Taize.

Ikväll ska jag fika med en vän. Yep, händer rätt mycket ändå. Bye.

(Fast jag åker ju inte bort ifrån det här, bara fram till någonting annat) (Jag sa ju att jag tog åt mig)
(Puss)

Avtryck
Poet: Linda

Bra att du lyssnar mitt lilla gull!



Puss och kram från soligt västkust!

Hilda har premiärbadat i havet :)

2012-07-25 @ 12:58:01

Sänd en tanke:

Avsändare:
Jag kommer igen

E-postadress: (publiceras ej)

Virtuell verklighet:

Tanke:

Trackback
RSS 2.0